петак, 2. октобар 2015.

Metalik trend ove jeseni


Ova dva laka sam iskopala u svojoj kolekciji. Skoro da sam i zaboravila na njih. Kad sam ih spazila baš sam se obradovala jer znam da je metalik nijansa apsolutni trend ove jeseni, od odeće, šminke pa do lakova za nokte. 
Jedan je srebrne a drugi zlatne nijanse. Vrlo su efektni i vaši nokti će biti zapaženi.
Ja uvek volim lepo sredjene nokte i oni su u prvom planu. Dugo sam nosila gel a od skora mažem lakove i polako mi to postaje vrlo vrlo zanimljivo. Pisala sam o tome da mrzim da se lakiram i da sam jako smotana u tome. Nadam se, da se na sledećim slikama, moja trapavost toliko ne primećuje :D.
Zanemarite lak na mojim zanokticama i uživajte u ovim veličanstevim nijansama. 
Da napomenem da sam ja ove lakove sad pronašla i da ih imam odavno te nisam sigruna da ih ima u prodaji. Definitivno zaslužuju pažnju. Oduševili su me.
Naravno vi možete pronaći takve iste kod essie lakova itd.




Sa sivom nijansom je Essence magnetics 01 miracle shine


Na slici iznad je slikano na dnevnoj svetlosti bez blica.


A ova je slikana sa blicem.




Ovo je Miss sporty Metal Shine




Sa blicem.


Dnevna svetlost bez blica.





Ja prosto uživam u ovim nijansama i u svojim metalik noktićima. To takodje predlažem i vama. Ako ste opaka dama i želite da dominirate, ovo su nijanse za vas.









Do kuckanja...
Stay flawless

Нема коментара:

Постави коментар