петак, 28. август 2015.

O meni


Ime: Milica Stanković
Datum rođenja: 18.09.1995.
Mesto: Rođena u Leskovcu, studira u Nišu
Srednja škola: Dizajn enterijera
Faklutet: Filozofski fakultet u Nišu, odsek Žurnalistika
Horoskopski znak: Devica
Visina: 160 cm

Omiljena hrana: Pasta i Pica
Koža: Koža lica-kombinovana do masna. Čelo suvo. Problem sa bubuljicama. Koža tela-suva i osetljiva.
Kosa: Prirodna smeđa. 



Blog Flawless Jungle otvoren je 30.12.2014.


Pošto sam Vam pobrojala neke osnovne stvari koje treba znati o meni sada ću Vam kuckati nešto malo više.
Odlučila sam da otvorim svoj blog iz više razloga:
  • Kada sam primetila da svima pametujem o negovanju, preporučujem proizvode i delim savete 
  • Ne može da mi prođe dan bez obilaska drogerija 
  • Volim da probam što raznovrsnije proizvode
  • Uživam u kozmetici
  • Obožavam lepo dizajnirana pakovanja
  • Iskustvo sa bezbroj proizvoda
  • Želim da proširim znanje, iskustvo, vidike...
  • Najsrećnija sam kada dodjem kući prepunih kesa


Takodje, pisanje bloga mi mnogo pomaže u životu, mojoj psihi. Meni se desila jako tragična stvar, ne bih o tome, ali želim reći da mi blog mnogo pomaže. Našla sam svoj kutak, svoju razonodu i mnogo mi je lakše. Potrudila sam se da sebi ulepšam život, koliko god je to moguće.

Svaki post pišem sa osmehom na licu i sa ljubavlju. Dajem sve od sebe i žeilim biti sve bolja i bolja. Gledam da slike budu što lepše i realističnije, tekst zanimljiv, jasan i objektivan.

Zašto Flawless Jungle?

Nisam baš dugo razmišljala. Kad pomislim na moje kremice, šminkice i ostalo ja zamislim jednu veliku džunglu šarenila, stvarčica, kremica, karminčića, parfema... Tako će izgledati i moj blog. A zatim sam dodala i ime toj džungli, a to je Flawless. Nije baš bez greške, ali svakako lepo zvuči. kako kaže Beyonce: "We flawless, ladies tell' em. God damn, god damn."



Moj blog neće biti samo beuty već i fashion, lifestyle, diy... Sve što volim, sve što me inspiriše i oduševljava biće upravo ovde u mojoj Flavles džungli.

Nadam se da će Vam se svideti.

Sve što želite da me pitate javite se na milica.kamilica.xd@gmail.com
P.s. Drug je kriv za moju smešnu imejl adresu, haha.


Нема коментара:

Постави коментар