четвртак, 20. август 2015.

Nu-pore maske za lice; Blistex


Ja sam srećnica koja je dobila ovaj poklončić. Jako sam se radovala tome. Kao prvo, nikada nisam naručivala sa IHerb-a, niti sam došla u dodir sa ovim proizvodima te mi je jako drago što sam imala priliku da ih probam. Poklon sam dobila od Jovane sa bloga Jovanin kutak. Inače, njen blog mi je medju omiljenima i ugledam se na nju i njen rad. Neću previše sad da je hvalim, da smaram i vas i nju time. 
Obećala sam da ću kuckati svoje mišljenje o ovim proizvodima, pa krenimo.....
Blistex



Blistex-u sam se posebno radovala. Samo pakovanje obećava dobru negu. Kao što vidite na pakovanju, ovaj je od limuna i maline, tačnije eksplozija maline i limunade. Ono što želim da istaknem i pohvalim je zaštitni faktor SPF 15 i miris. Malo je reći da predivno miriše, tako intenzivno da ćete poželeti da pojedete svoje usne. Da, da, ne preterujem. Kao da sam usne mazala svežim malinama, limunom, medom i sećerom. Baš se oseća njegova slatkoća.  I naravno, jako lepo neguje i štiti. Ja bih ovom proizvodu dala ime "Blago onom ko vas ljubi". Šalu na stranu, ako poželite da probate ovaj slatki proizvod nećete se pokajati.



Sadrži 4.25g proizvoda




Nu-pore 



U ovoj kutiji su se nalazila dva pakovanja sa maskama. Jedna je od krastavca a druga od sveže aloe.
Izvinjavam se što nisam fotografisala i same maske. Izgledaju identično kao sa kutije. 


Maska od aloe (levo)
-učvršćuje
-hidrira 
-čini da vaša koža bude elastičnija

Maska od krastavca (desno)
-umiruje
-čisti
-hidrira. 
Obe sadrže vitamin E i kolagen koji oživljavaju kožu lica, čine je zdravijom i elastičnijom.
Maska je od baš čvrstog materijala i dosta je zasićena proizvodom. Ja sam višak mazala po licu pa tek onda stavljala masku. 
Masku možete koristiti hladnu ili toplu. Meni je više odgovaralo da je malo ohladim u frižideru.
Držala sam ih po dvadeset minuta. Kad sam skinula imala sam još proizvoda na licu te sam ga dobro umasirala. Samo malo je bilo lepljivo.
Koža je nakon maske zaista mekana, elastičnija, hidrirana.
Mom licu najviše odgovara maska od krastavca.



Ovde završavam
Nadam se da vam se svidelo
Da li imate iskustva sa ovim proizvodima?
Čujemo se u komentarima, ali i na mojoj fb stranici

https://www.facebook.com/pages/Flawless-Jungle/329216760614556?ref=bookmarks



4 коментара: