понедељак, 22. јун 2015.

Neutrogena visibly clear pore & shine peeling jel


Konacno sam resila da napisem recenziju za ovaj piling koji sam kupila u Istanbulu.
U pitanju je Neutrogena visibly clear pore & shine peeling jel.


 Koristim ga malo vise od mesec dana i obozavam ga.
Nisam ga videla kod nas. Razocaravajuce. Zbog toga me je prosto strah da ga potrosim. Nemam koga da mi posalje. No, nebitno. Samo neka on dodje u Nis, cekam ga rasirenih ruku :D. Znam da ima ona roze i narandzasta neutrogena, ali ih nisam koristila. Njih takodje, mnogo hvale.


Meni su pore i sjaj na kozi jedni od najvecih neprijatelja, pored bubuljica jelte.
Kada sam procitala "pore & shine", istog trenutka sam ga zgrabila "I found theeee cureeee". 


Pakovanje je od 150ml. Ja sam potrosila polovinu, ide polako. Ako ne budem mogla da ga kupim ovde, raj za moju kozu ce se okoncati.
Vec nakon prvog koriscenja osetila sam promenu. Lice je vidljivo cistije, izgleda lepse, ne sija se, koza se ne zateze. Pruzio mi je mat efekat, a sto je jos bolje, ne isusuje mi lice.


Kroz pakovanje vec mozete videti teksturu. Izgleda svetlo zeleno ovako, ali zapravo je bele boje dok su granulice zelene boje.



Dakle, kako ga koristim. 
Prvo se umijem mlakom vodom, kako bi se pore otvorile. Na vrhu kaziprsta stavim malo proizvoda, sto je sasvim dovoljno. Zatim masiram lice, a najvise na jagodicama, ispod ociju gde je stanje sa porama najgore. Granulice sasvim dobro grebuckaju i pilinguju lice. Mnogo su jace i malo vece nego one kod Bioten piling kreme. Umijem se hladnom vodom i imam osecaj kao da na kozi vise nemam ni jednu manu. 
Ima presavrseni miris. Ako kao ja obozavate citrusne mirise odusevicete se. Mirise na limetu i mandarinu. Neverovatno sveze. Najlepse mirise od svih koje sam do sada koristila. 
Najvise volim kod njega sto odmah deluje, sto odmah mogu primetiti promene. 
Uvek se dobro pilingujem njime pre nego sto stavim puder. Tako mi koza mnogo prirodnije izgleda. Puder lepo legne. Pore se manje primecuju. Lice se ne masti.
Zaista mi je od velike pomoci.
Sadrzi silicilnu kiselinu koja je dobra za kozu posebno za upale, akne... Ona prodire u pore i odstranjuje ono sto je stetno.
Na slici ispod mozete procitati sve sastojke...


PS. Ako vas kojim slucajem bune razliciti nokti na slici, da znate da su moji samo sam sastojke slikala danas, sto nije slucaj sa ostalim. Post pripremam mesec dana vec.
Znam da treba izbegavati sastojke poput PPG-15, ali meni ova formula savrseno odgovara, nisam primetila nista lose i to je to.

Prosto mogu da garantujem za ovaj proizvod. Necete se pokajati ako odlucite da ga kupite.


Ja ga sada koristim i uzivam u njemu. Kada ga budem potrosila, snaci cu se vec nekako da ga nabavim, naruci cu ga...

Nadam se da se i vama dopao kao i meni.
Ako ga neka od vas koristi OBAVEZNO mi to javite dole u komentarima.
Zelim da razmenjujemo misljenja.
Do kuckanja,
Pozdravlja vas M.





2 коментара: