четвртак, 21. мај 2015.

Nyx highlight and contour pro palette


Evo napokon sam se skoncentrisala i kuckam vam o ovoj nyx paleti tj. o Nyx highlight and contour pro palette.
Duze vreme je cekala na mojoj listi za kupovinu. Iskrena da budem, mislila sam da mi se ne isplati da je kupim, da dam tri hiljade dinara za nju.
I onda je doslo vreme kad vise ne znam sta zanimljivo da uzmem, i odlucim da je napokon kupim i precrtam sa liste.
Kad sam izasla iz radnje s njom u ruci uplasila sam se da nisam pogresila, sta ako uopste i ne umem da je koristim. Nikad se nisam toliko dvoumila oko necega, oko sminke zapravo.
Stigla sam kuci, raspakovale je i posmatrala. Proucavala sam im teksturu, intenzitet nijansi... 
Zatim sam malo guglala o njoj i gledala kako je neke devojke koriste.
Konacno sam se uhvatila cetke i nje, sela i pocela da se sminkam.

E sad ovako...
Da vam ja pokazem kako ona izgleda pa da nastavim svoju pricu.



Kao sto vidite na slici levo, na kutiji u kojoj dolazi paleta imate sliku kako bi konturisanje trebalo da izgleda. To mislim da smo sve vec usavrsile i da je to sada normalna rutina. Dakle, tamnije nijanse sa strane na obrazima, celu i nosu, a svetlije tj. hajlajt dolazi po sred cela, nosa, na bradi i ispod ociju.
Slike se malcice razlikuju zbog svetlosti. Na desnoj slici je realnije.



Ja tamnije nijanse nanosim ovom crnom cetkom sa slike dok svetlije nanosim cetkom o kojoj sam pisala, mozete da je vidite ovde
Njih dve su mi odlicne i postizem zeljeni efekat.

E na ovim slikama lepo mozete videti kakve su nijanse. Izvinjavam se sto je malo prasnjava od koriscenja.
Dobra stvar je sto kad istrosite neku nijansu mozete da je kupite posebno, znaci posebno se kupuju fileri pa ne morate iznova da kupujete celu paletu. Vidite na slici kako mogu da se izvade.

Ono sto sve obozavaju kod ove palete je sto je izuzetno, i zu ze tno pigmentovana.
Kada sam ja to shvatila, shvatila sam da su tri hiljade, tj. tacno 2 880 dinara, dosta povoljna cena za ovakav kvalitet.




Vidi se lepo koja je kakva nijansa.
Za konturisanje imamo tri tople i jednu hladnu nijansu. Hladna je druga s desna a do nje je najjaca, sa najvecim intenzitetom za konturisanje.
Ja njih koristim tako sto cetku prevucem preko sve cetiri i takva novonastala nijansa je savrsena za mene.
Iznad su svetle nijanse tj. hajlajteri. Prva s leva je najsjajnija, najsimerastija. Nju stavljam na jagodicama sasvim malo i to samo u slucajevima kada je elegancija neophodna, za izlazak recimo. Ona daje taj biserni sjaj i ne volim da je koristim preko dana. Inace, za vecernji izlazak upotpuni izgled, ucini vas elegantnijom i lepsom, rekla bih da je ta nijansa "fajnl tac". :D
Pored nje je mat nijansa i nju stavim na nos i na celo. Dalje pored mat nijanse je neka banana nijansa i nju najvise koristim jer je stavljam ispod ociju. Nakon samo jednog sloja vi vec izgledate mnogo lepse. Ja se odusevim svakog puta kad je nanesem. Ucini kozu prosto savrsenom, lepom...Nijansa do nje je takodje simerasta kao i prva samo manje intenzivnija. Nju bas i ne stavljam.
Verujte mi, sa ovom paletom vam ne treba profesionalni sminker.
Ja sam presrecna.

Nazalost ne posedujem profesionalni aparat da vidite moj look sto realnije, ali sta je tu je i 8 mp. kamera je dobra.

Sela sam bezveze da se nasminkam i odusevila se.
Ovo sam ja konturisana nyx paletom

Uzivo sam bila malo tamnija ali to je to. Stavila sam i najsimerastiju nijansu na jagodicama. Vidite taj lepi biserni odsjaj koji ona daje. Ispod ociju banana nijansu. Mat nijansu na nosu, bradi i posred cela. Sa strane cela i obraza je kontur, kao sto sam rekla, moja pomesana novonastala nijansa, mix svih cetiri.
Ja nemam reci da opisem svoje odusevljenje. Ceo dan sam se gledala u ogledalu. 
Pa to je savrsenstvo od sminke. 
Ja sam jako bleda osoba :D i imam bubuljice, crvenilo....
Kad stavim puder blago prekrijem bubuljice koje imam, vide mi se pore i borice. Ali kad dodam kontur...........Nema mane bukvalno. Ne preuvelicavam, koza izgleda kao fotosopom uradjena.


Slike nisu obradjene ni sa cim, nema filtera, fotosopa, samo nyx conour paleta.

Mnoge devojke ovu paletu koriste i kao senku za oci. Slazem se i ja sa tim. Probala sam, odlicno je, ali ja na ovim slikama za sminkanje ociju koristila sam the balm nude dude za koju sam radila recenziju ovde

Ako zelite da izgledate kao profesionalno nasminkane trk u Alexandar cosmetics.
Nista nije komplikovano samo je potrebno da imate dobre cetke uz nju.

Ja sam preodusevljena, ne znam zasto sam se uopste dvoumila u vezi nje. Obozavam je.


Sta vi mislite o njoj?
Da li je koristite?
Kako vam se svidja post?

Do sledeceg kuckanja....
Stay beautyful
M.

Нема коментара:

Постави коментар