четвртак, 14. мај 2015.

Istanbul haul!


Zdravo drage moje,

Ovog puta vam kuckam o malom haulu iz Istanbula.

Putovanje je bilo veoma zanimljivo. Vredi videti taj ogromni grad pun znamenitosti.
Cim sam dosla tamo znala sam da moram da nadjem neku drogeriju i pokupim ono sto kod nas nema.
Blizu mog hotela nasao se T-shop.
Tu je skoro sve bilo isto kao i kod nas, ali evo sta sam iskopala.


Prvo sto sam ugledala je zelena neutrogena tj.Visibly clear pore and shine peeling jel.
Koliko ja znam, ovde kod nas u Srbije ga nema. Ako gresim obavestite me.


 



Potajno se nadam da ga ima negde ili da ce se uskoro 
pojaviti jer je novitet i tamo, kao sto i pise "Yeni".
Zalila sam se o problemu sa porama i masnoci lica. Tom prilikom su mi blogokoleginice preporucile bas njega. Ovom prilikom ih pozdravljam i zahvaljujem im se. Takodje me obavestitete gde ga vi kupujete!

Uradicu recenziju sigurno vrlo brzo.

Do ovog posta koristila sam ga tri puta i cutim sve da ga ne ureknem. Mnogo mi se dopada tj. svidja mi se kako deluje.
Vise o tome u recenziji.



to je bio br.3 neutrogena
br.1 i 2 su sapuni kakve su koristile sultanije. Kupila sam ih u Topkapi palati. Izvinite sto nema slike. Vide se dobro i ovako (slika iznad). To sam tamo pokupila jer mi se ucnilo jako zanimljivim. Mene je ova na slici podsetila na Hurem, bar sam je takvu videla na internetu, tako da mislim da je to ona.
Jedan sapuncic je od lavande a drugi od ruze.
Ne mirisu nista posebno, ali opet kazem, mnogo volim da posedujem takve nekakve stvari, istorijske.
br.4 su Baby lips electro



Zuti je od limuna "fierce n tangy", drugi je od pomorandze "Oh! Orange".

Zaista intezivno mirisu i ostavljaju sasvim malo boje, gotovo nikakve jer su slabije pigmentovane.
Miris me podseca na neke slatkise, lizalice...sto je meni super.
Zanimljivo je i pakovanje, sto i dolikuje baby lips-u. Zabavno je posedovati ih.

PS. Na slikama Oh Orange se vidi kao da je roze boje.
     Pogledajte na slici sa brojkama, tu se vidi realnije, narandzasto.
     Moja je greska sto nisam stavila njegovu sliku, izgubila sam je.

     Brzo cu to ispraviti.

Ostale vrste nisam uspela da nadjem. Gde god sam usla bile su samo ove dve od limuna i pomorandze.



Sada bih vam predstavila br.6 a to su Nivea lip butter (najsladje za kraj, paleta br.5).


Ove verovatno ima u Beogradu, ne znam jer ih kod mene u Nisu nema tj. trenutno ima samo onaj obicni o kome sam vam vec pisala.
Oni nisu neka novost za vas iz Srbije, ali nisam mogla da ih ne uzmem.
Dakle, uzela sam jedan od maline, nisam nesto luda za malinom ali pakovanje :D kako da mu odolim, i uzela sam ostala dva od makadamije i vanile jer obozavam i vanilu i makadamiju u svemu i svacemu. Mada ta dva bas nesto i ne vidjam kod blogokoleginica. Za malinu sam sigurna da je ima kod nas. U Nisu ne, naravno tu sve poslednje stigne.
Fale mi sada onaj od borovnice i karamele ali to cu ako skoknem do Beograda.
Moram da kazem da osim sto je pakovanje prelepo oni su izuzetno kvalitetni i odlicno neguju usne pa je obavezno da su deo vaseg nesesera.


E sada br. 5 :D The Balm Nude Dude eyeshadow palette
Ja sam bila toliko radostna sto sam je kupila da............
Ne znam da opisem jednosavno.
Pakovanje je pre pre pre pre presavrseno!
Zar ne?
Da li biste mogle da mu odolite?
Dobro, mozda malo bezobrazno :D
Imate unutra muskarce sam odaberite koju vrstu vise volite. :D
Znaci u ovom bezobraznom i seksi pakovanju imate fenomentalne senke.
Odlicno su pigmentovane i divne.

Sada necu mnogo o tome jer vam spremam recenziju.

The Balm kozmetika je jako zanimljiva. Mnogo mi se dopadaju njihova pakovanja. Koliko ja znam, nema je kod nas.


Dakle unutra su Nude dudes :D




Evo je omljena nijansa for Flawless Jungle Flawless senka.




Super stvar je sto paleta sadrzi i cetkicu.

Evo htela sam sa vama da podelim i neke sitnice koje sam takodje kupila u Istanbulu.
Zaglavila sam u prodavnici turskih slatkisa. 
Nisam htela da vam slikam to brdo, ali evo jedne zanimljive stvarcice.
Dakle, neke cokoladice koji dolaze u pokovanju u obliku stiklice.
Svakako cu je iskoristiti kao kutijicu za senke, olovke ili nakit. Nego sta cu :D. Dobro dodje kao ukras u sobi.
Zar nije slatka?
Tu pored su suveniri iz Istanbula i narukvice za drugarice.

Malo sam razocarana jer nisam pronasla M.A.C. radnju u onoj dzungli od Istanbul Foruma, lutala sam tri sata i nisam uspela, ali sta je tu je. Bar sam zgrabila odlicnu paletu senki.
Mac cemo u Beogradu.






 To sam zelela podeliti sa vama.
Odugovlacim ovaj post danima, u haosu sam privatno, zbog toga mi oprostite.
Mozda ga nisam bas najbolje odradila, ali se ipak nadam da vam se dopada.
Potrudila sam se.
Ono sto sledi su recenzije Nyx-ove kontur i hajlajt palete i Nude dude palete.
Do tada, ljubi vas i voli M.



Нема коментара:

Постави коментар